Je bent hier:
Communicatie in tijden van vernieuwing
Communicatie in tijden van vernieuwing
'Never a dull moment'
Programma
De mediasector ondergaat een ingrijpende verandering. Nieuwe gewoontes bij mediagebruikers, internationale spelers op de lokale markt, een jonge en vooral digitale generatie, krimpende budgetten en toenemende verwachtingen … Hoe gaat de publieke omroep daarmee om en wat is het communicatiebeleid van de VRT om de Vlaming blijvend aan te spreken?
Doelstellingen
De deelnemers krijgen zicht op:
- het communicatiebeleid van een onderneming;
- hoe de visie, de missie en de ondernemingscultuur de communicatie met de stakeholders beïnvloedt;
- het communicatiebeleid als onderdeel van de marketingmix;
- de afstemming tussen de communicatiedoelstellingen en de wijzigende omgevingsfactoren;
- de communicatieontwikkelingen.
Doelgroep
Leerkrachten en docenten economie aso/bedrijfseconomie tso/onthaal en public relations tso en alle andere belangstellenden.
Begeleiding
Bob Vermeir, manager communicatie, corporate woordvoerder bij de vrt.
Praktisch
Cursuscode:
18/ECO/010A
Jouw bijdrage: 42 EUR.
Inlichtingen bij: Reinhilde Mampuys, 03 265 46 82, reinhilde.mampuys@uantwerpen.be
Datum |
Beginuur |
Einduur |
Locatie |
donderdag 8 november 2018 |
14:00u |
16:00u |
Universiteit Antwerpen, Boogkeers 5 (aan het Mechelseplein), 2000 Antwerpen, lokaal 205 (tweede verdieping) |
Inschrijven voor deze nascholing is niet meer mogelijk. Klik hier voor het huidige nascholingsaanbod.