Inschrijven - betalen - annuleren

Eerst maakt u een account aan via aanmelden op de website http://www.uantwerpen.be/cno en vult u een (uitgebreid) profiel in. Ook bij iedere inschrijving kunt u dit profiel aanpassen.

1 Heeft u al een account en wenst u in te schrijven, zoek dan in het nascholingsaanbod op de website via het zoekveld bovenaan of via Nascholingsaanbod - navigatiebalk links.

2 Als u persoonlijk inschrijft en zelf betaalt, krijgt u automatisch een bevestiging van uw inschrijving en een debetnota. 

3 Als u of de school, via bijvoorbeeld de nascholingscoördinator, u inschrijft en de school aanduidt als betaler, dan krijgt de school automatisch een bevestiging van uw inschrijving en een debetnota op naam van de school.

4 Als de school een bestelbon gebruikt voor inschrijvingen, dan vermeldt u het bestelbonnummer bij inschrijving. Dit zal opgenomen worden in de debetnota.

5 De school of u dienen te betalen binnen veertien dagen na ontvangst van de debetnota met vermelding van de gestructureerde mededeling.

6 Sommige scholen die gebonden zijn aan gemeentelijke of andere administraties hebben een aparte regeling. Gelieve hiervoor CNO te contacteren via cno@uantwerpen.be.

7 Annuleren na formele inschrijving houdt altijd een administratieve kost in van minstens 10 EUR.
Vanaf een korte periode voor de eerste lesdag (standaard 15 kalenderdagen - aangeduid in de steekkaart) lopen die kosten hoger op.
Om een inschrijving voor een cursus te annuleren klik je de knop 'Annuleren' onder ‘Mijn nascholingen’ in je portaal. Vervolgens klik je op ‘Deze annulering bevestigen’. Naast een bevestigingsmail ontvang je een creditnota voor het inschrijvingsgeld en een nieuwe debetnota voor het verschuldigde bedrag.

Contactgegevens

E-mail: cno@uantwerpen.be

Tel.: 03 265 29 60

Fin.rek.: BE34 7350 0812 9190

Campus Drie Eiken

Universiteitsplein 1
2610 Wilrijk

Stadscampus

Het Brantijser - Sint-Jacobsmarkt 9-13
2000 Antwerpen