Dag van het economieonderwijs: Economie uitgedaagd!

De inschrijvingen zijn afgesloten.
Inschrijven ter plaatse is niet mogelijk.

Een snel veranderende samenleving daagt vooral het vak economie uit.

Daarom wijden we dit jaar onze Dag van het Economieonderwijs aan actuele uitdagingen en buigen we deze samen om naar haalbare oplossingen. Via lezingen, posterpresentaties en workshops krijg je inspiratie en concrete ideeën. Een aangename manier om even stil te staan bij het vak en veel bij te leren en te delen. Duurzaamheid, ondernemen(d) leren, prikkelende didactiek, computationeel denken en digitale competenties,... na deze dag weet je ze aan te pakken.

Leraren economie en toegepaste economie uit alle finaliteiten.

Rondes

09:15 - 10:15 Plenum
10:30 - 11:50 Workshops - ronde 1
13:00 - 14:20 Workshops - ronde 2
14:35 - 15:55 Workshops - ronde 3

De code van deze studiedag is 21/ECO/998
Deze studiedag vindt plaats op 22-04-2022 in De Boogkeers, Universiteit Antwerpen, Boogkeers 5 (aan het Mechelseplein), 2000 Antwerpen.

Cursusmateriaal en lunch inbegrepen.

Alle catering wordt je aangeboden door de Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie van UAntwerpen.

Inlichtingen bij: Reinhilde Mampuys, 03 265 46 82, reinhilde.mampuys@uantwerpen.be