iSTEM evaluatie-instrument voor STEM-projecten
STEM-projecten evalueren is voor iedereen moeilijk. Wat moet je evalueren? Hoe moet je evalueren? Hoe hou je de werklast onder controle? Hoe rapporteer je?
Programma
De cel iSTEM inkleuren heeft een evaluatie-instrument uitgewerkt voor STEM-projecten en wil je enkele handvaten aanreiken om een haalbare, transparante en efficiënte manier van evaluatie uit te werken voor jouw STEM-project.
In deze nascholing maak je uitgebreid kennis met het evaluatie-instrument. Je past het toe op jouw eigen STEM-project.
Doelstellingen
Na het volgen van deze nascholing...
- onderscheid je de verschillende aspecten van evaluatie;
- evalueer je op een haalbare, transparante en efficiënte manier aan de hand van een paar uitgewerkte voorbeelden;
- pas je de theorie toe op je eigen projecten;
- reflecteer je over de lesaanpak en vertaal je dit naar jouw context.
Doelgroep
Leerkrachten STEM van het secundair onderwijs
Begeleiding
Marie-Paule Buyse is biologe met een aggregaatsdiploma en heeft bijkomende opleidingen in Biotechnologie en Informatica gevolgd. In 2017 werd zij projectmedewerker van STEM@School en is nu vanuit de KU Leuven actief als medewerker in de cel iSTEM inkleuren.
Praktisch
Cursuscode:
23/STM/068ACursusmateriaal inbegrepen
Jouw bijdrage: 66 EUR.
Inlichtingen bij: Miet Oost, 03 265 29 79, miet.oost@uantwerpen.be
Mee te brengen door cursist
Je brengt een laptop of tablet met lader mee om het digitaal materiaal te bekijken. Breng ook een eigen STEM-project mee.
Datum |
Beginuur |
Einduur |
Locatie |
donderdag 1 februari 2024 |
13:30u |
16:30u |
Universiteit Antwerpen, Boogkeers 5 (aan het Mechelseplein), 2000 Antwerpen, lokaal 201 (tweede verdieping) |
Inschrijven voor deze nascholing is niet meer mogelijk. Klik hier voor het huidige nascholingsaanbod.