Je bent hier:   Studiedag Gedeeld leiderschap in onderwijs - 4 mei 2018 Keynote 1: De kunst van leiderschap delen. Recente inzichten over leiderschap in het onderwijs.

In deze eerste keynote richt Koen Marichal meteen onze focus op het overkoepelend thema van deze studiedag: “HR-implicaties van gedeeld leiderschap in onderwijs”. Liesbeth Piot sluit hier onmiddellijk op aan en voegt als 'kritische vriend' reflecties toe vanuit haar ervaringen met gedeeld leiderschap in een secundaire school.

sprekers:
Koen Marichal, professor Antwerp Management School, co-director van het expertisecentrum leiderschap, docent, onderzoeker en co-auteur van o.a. De leider in de spiegel (2013) en De kleren van de leider (2017).
Liesbeth Piot, pedagogisch directeur Sint-Ludgardis Antwerpen en voormalig onderzoeker aan KULeuven. Co-auteur van Schoolleiderschap aangekaart en in kaart gebracht, auteur van Andere tijden, andere leiders?

Datum Beginuur Einduur Lesgever Locatie
vrijdag 4 mei 2018 09:00u 10:30u

Opties

Ik ben de tweede deelnemer van mijn instelling. (-10 EUR)