Je bent hier:   Start met teamteaching: samen werken aan goed onderwijs voor elke leerling - gratis webinar

Met twee voor de klas sta je sterker en kan je beter inspelen op de leerlingendiversiteit. Maar teamteaching kent veel vormen. Welke modellen zijn er en hoe haal je er het beste uit?

In een gratis webinar op 14 maart 2024 presenteert het team van ESTAFETT projectresultaten die kunnen helpen om van teamteaching een succes te maken. Je krijgt ook een preview van het vormingsaanbod over teamteaching voor schooljaar 2024-2025. Interesse? Neem dan zeker een kijkje naar het traject van 3 groepsssessies voor teamteachers waarbij de nadruk ligt op inspireren vanuit onderzoek en praktijk en het uitwisselen van ervaringen: 24OND187A.

Teamteachers, directie uit BaO en s.o.

ESTAFETT is een enthousiast, gedreven en dynamisch team van onderzoekers en valorisatoren dat teamteaching en de impact ervan op leerlingen en leraren bestudeert in een onderzoeksproject gefinancierd door het FWO. Om dit te realiseren stellen zij verschillende innovatieve onderzoekslijnen voorop en ontwikkelen ze verschillende producten die inzetbaar zijn voor een brede variatie aan onderwijsprofessionals en die relevant zijn voor diverse stakeholders. Meer weten? www.teamteaching-estafett.be.

Cursuscode: 23/STA/004A

Een week voor aanvang van deze webinar ontvang je een MS Teams vergaderlink.

Deze webinar is afgelopen. De opname kan je via deze link bekijken: https://youtu.be/lTog9CRnqKM

Inlichtingen bij: Karolien Geukens, 03 265 90 60, karolien.geukens@uantwerpen.be

donderdag 14 maart 2024 19:00u 20:00u via afstandsonderwijs (Microsoft Teams)