U bent hier:

Masterclass. Vervolgtraject 2de jaar HRM-groeipad voor middenkaderleden. Groep B

Deze opleiding richt zich enkel tot wie het eerste jaar HRM-groeipad voor middenkaderleden afrondde. Het vervolgtraject biedt verdere verdieping op thema’s die eerder aan bod kwamen en verruimt ook naar nieuwe thema’s.

De cursusprijs is inclusief alle maaltijden en het seminarie.

De opleiding heeft volgende code: 18/MK/002B
Ze loopt over 4 dagen.

Deze opleiding is reeds gestart, inschrijven is niet meer mogelijk.

Onderdelen

Vervolgtraject 2de jaar HRM-groeipad voor middenkaderleden. Dag 1: Sleutels voor blijvend werkplezier! Draaglast en draagkracht in balans

Als middenkaderlid zorg je voortdurend voor anderen. Dat is ook je kracht. En dat vraagt veel energie. Op deze dag bekijken we samen hoe we ook voldoende voor onszelf kunnen blijven zorgen, hoe we zo onze eigen energiebalans in evenwicht houden en blijvend arbeidsvreugde ervaren.

Datum Beginuur Einduur Lesgever Locatie
donderdag 27 september 2018 09:30u 16:30u Marleen Borzée Universiteit Antwerpen, Boogkeers 5 (aan het Mechelseplein), 2000 Antwerpen
extern restaurant (inbegrepen in prijs) (0 EUR)

Vervolgtraject 2de jaar HRM-groeipad voor middenkaderleden. Dag 2: Vergaderen, kwestie van techniek én van leiderschap

Domineert de zelfde deelnemer de vergadering? Komt een ander weer te laat? Loopt de vergadering weer uit? Komen we tot een besluit? Lopen de spanningen op? Heerlijk! Tijd om te vergaderen!

Datum Beginuur Einduur Lesgever Locatie
dinsdag 20 november 2018 09:15u 16:15u Herman Frooninckx Universiteit Antwerpen, Boogkeers 5 (aan het Mechelseplein), 2000 Antwerpen, lokaal 102 (eerste verdieping)
extern restaurant (inbegrepen in prijs) (0 EUR)

Vervolgtraject 2de jaar HRM-groeipad voor middenkaderleden. Dag 3 en 4: Management van verbondenheid